סדרת המכשירים החדשים לאיתור נזילות בצנרת המים והביוב

Wiki Article

מה שקורה זה שעם הזמן נוצרים מאין סדקים, לפעמים גם מלחץ מוגבר של מים, סדקים אשר לאחר זמן מה נהיים עמוקים יותר ואז נוצר פיצוץ. גם קורוזיה יכולה לגרום לבעיה בצנרת החיצונית.

אנחנו חיים היום בעידן הטכנולוגיה, והיא מתקיימת ובאה לידי ביטוי בתחומים רבים וגם בתחום האינסטלציה.

איתור נזילות מים בצפון או בכל מקום אחר חייב להעשות במהירות

בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

נזילה של מים יכולה להתרחש בכל מבנה אך לרוב נזילות נפוצות יותר במבנים בהם הצנרת ישנה. הסיבה לנזילת המים תוכל להיות צינור סדוק,נזילה באסלה או צינור ישן שנשבר או צינור שהתפורר. מקום הנזילה יושפע ממיקום הצנרת כך שהמקום בו אתם מבחינים בסימני רטיבות אינו בהכרח המקום בו הצנרת פגועה.

שיחות ייעוץ ללא עלות עם המומחים בתחום! אחריות מלאה על כל עבודה הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

פתרונות לאיתור נזילות כמו מצלמה תרמית מקלים ומקצרים את זמן איתור הנזילה

כיום ניתן לבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, בזמן שפעולה זאת מקלה מאד על מי שסובל מרטיבות במבנה, כמו גם שבאמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית, מחיר העבודה יהיה נמוך יותר איתור נזילות במצלמה טרמית וזאת משום שהוא נעשה באופן נקודתי, ללא פגיעה במבנה.

כאשר מדובר על איתור נזילות מים יש לזכור כי זהו תהליך שמטרתו זיהוי מקור הנזילה. המים הזורמים בצינורות הבית או הדירה יכולים לעבור מסלול די ארוך לפני שהם מאתרים פתח יציאה מהקיר.

איתור נזילות מים » איתור נזילות מים » איתור נזילות מים המלצות

יתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית וציוד מתקדם

וכמובן ללא כל ספק עבור איתור נזילות במצלמה טרמית, מחיר אמיתי כאן הוא היכולת לגלות את מקור הנביעה מבלי לשבור את הקיר.

כפי שהזכרנו, בכל הנוגע לתהליך איתור נזילה, מצלמה היא אחת הדרכים החכמות והיעילות לעשות זאת, שכן מצלמה תרמית לאיתור מקורות מים, נחשבת ציוד מתקדם שיסייע לכם לחזור לשגרה במהירות, כמו גם לגלות את מקור התקלה ובכך לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

עם מצלמה תרמית יש לכם הזדמנות לחסוך את עוגמת הנפש ואת העלויות הגבוהות הכרוכות בהריסת קירות או אריחי ריצוף.

Report this wiki page